Story image

Xddddd Short Stories

Here are the top Xddddd short stories, fanfiction, poetry, and posts on Commaful, including topics like "weird", "crazy", and more.
Story image
I don't want to sound like...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
316
1
70
.......

Random sketchbook reveal q...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
259
0
14
Random sketchbook reveal again lol Sorry Ive been very inactive lately (I lost motivation to post :/) Hope y'all like it (I got nuthin to say)

Like,
gachauwu Commaful Star
2 years ago
220
0
14
rAnDoM sHiTpOsT + art xD

DAAAAAMMNNNNNN
gachauwu Commaful Star
2 years ago
200
0
22
xDDD WHUUUUUUTTTTTTTTTTT

Bruh y'all get some more m...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
188
0
17
Memz (Among Us style!!) XD Hope y'all like it (Please tell me if it was too long)

Oh mah holy---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
187
0
11
@SANSTEHPERSON DIS WUD I FOUNDDDD XDDDDDDDDDDDDDDAJSJAJSJAJSJJAJSJAJSJAJSJAJSJAJAJAJSJAJSJAJS

Okay.....
gachauwu Commaful Star
2 years ago
179
0
48
To all you dam shippers.... =3="'' . . . The gachauwu x santehperson war has started again,,,,,, . . . HHHHHHHHHHH ( @sanstehperson don't kill me) . . . Hope y'all like the art =β–΅=

Eya peeps
gachauwu Commaful Star
2 years ago
171
0
18
Heya Peeps! I'm back...after... just five days xD I missed yu guys TTwTT Random post #283729382 xDDD

BrObRoBrO
gachauwu Commaful Star
2 years ago
169
0
32
AnImE uPdAtEs + fReE mUsIc ReCcOmEnDaTiOnS BrO

DUDEDUDEDUDE XDDDDD
gachauwu Commaful Star
2 years ago
161
0
41
OML XDDDDDDDDDDD THIS IS THE BEST SHIP WRECK XDDDDDDDDD

HoW dO yOu GuYs ShIp Us So...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
146
0
29
130 likes for a ship.....wow =-= Yu peeps have le nerve to fangurl/boi over this πŸ˜‘ Anyway I gotta run now, @santehperson is probably trying to find me right now to remove my soul -w-

OMGOMGOMGOMGOMGG
gachauwu Commaful Star
2 years ago
143
0
19
OMGOMGOMGOMGOMGGGGGGGGGGGGGGG 602 FOLLOWERS!!!!!!!!!!!!!!!! TYSM!!!!!!!!!!!!!!!!! β€οΈπŸ§‘πŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’œ

γΈγ‚ˆγ‚ˆγ‚ˆγ‚ˆ!!!Heyoooo!!!(shitpos...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
140
0
21
γŸγ‚γ”γ¨ と と と sHiTpOsTtTt

*AHEM!!!!!!!!!!**Tries not...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
136
0
38
JJASJAJSJAJAJSAJJSJAJSJASA xD Idk what I'm doin'--- SaNs hErE yA gO uWu

Random sketchbook reveal l...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
133
0
28
Oof mah sketchbook for y'all againnnn--- Hope y'all like this trash tho xD Boi I jus have to say, the front and last pic is meh love xD

Ey bruhhhh
gachauwu Commaful Star
2 years ago
133
0
20
xDDD pLz AnSwEr In ThA cOmMeNtS jKJkjskAJksjAKsjAK I FREAKING LOVED BAKUGO IN SECONDS AKSHDKAHDJAHSJA

DUDE!!!!!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
134
0
19
:0 Perfect wiringgggg

Heya everyone!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
128
0
22
Another random (rushed) artwork for you bruskys while I'm still creating @thegreatpaps 's oc!!!! Hope y'all like it~~~

YAAAAAASSSSSSS
gachauwu Commaful Star
2 years ago
119
0
12
GOLD COMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

XD wat da fwigg
gachauwu Commaful Star
2 years ago
117
0
17
Lol wat da fwigg meh life where yu

I don't want to sound like...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
316
1
70
.......

Random sketchbook reveal q...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
259
0
14
Random sketchbook reveal again lol Sorry Ive been very inactive lately (I lost motivation to post :/) Hope y'all like it (I got nuthin to say)

Like,
gachauwu Commaful Star
2 years ago
220
0
14
rAnDoM sHiTpOsT + art xD

DAAAAAMMNNNNNN
gachauwu Commaful Star
2 years ago
200
0
22
xDDD WHUUUUUUTTTTTTTTTTT

Bruh y'all get some more m...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
188
0
17
Memz (Among Us style!!) XD Hope y'all like it (Please tell me if it was too long)

Oh mah holy---
gachauwu Commaful Star
2 years ago
187
0
11
@SANSTEHPERSON DIS WUD I FOUNDDDD XDDDDDDDDDDDDDDAJSJAJSJAJSJJAJSJAJSJAJSJAJSJAJAJAJSJAJSJAJS

Okay.....
gachauwu Commaful Star
2 years ago
179
0
48
To all you dam shippers.... =3="'' . . . The gachauwu x santehperson war has started again,,,,,, . . . HHHHHHHHHHH ( @sanstehperson don't kill me) . . . Hope y'all like the art =β–΅=

Eya peeps
gachauwu Commaful Star
2 years ago
171
0
18
Heya Peeps! I'm back...after... just five days xD I missed yu guys TTwTT Random post #283729382 xDDD

BrObRoBrO
gachauwu Commaful Star
2 years ago
169
0
32
AnImE uPdAtEs + fReE mUsIc ReCcOmEnDaTiOnS BrO

DUDEDUDEDUDE XDDDDD
gachauwu Commaful Star
2 years ago
161
0
41
OML XDDDDDDDDDDD THIS IS THE BEST SHIP WRECK XDDDDDDDDD

HoW dO yOu GuYs ShIp Us So...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
146
0
29
130 likes for a ship.....wow =-= Yu peeps have le nerve to fangurl/boi over this πŸ˜‘ Anyway I gotta run now, @santehperson is probably trying to find me right now to remove my soul -w-

OMGOMGOMGOMGOMGG
gachauwu Commaful Star
2 years ago
143
0
19
OMGOMGOMGOMGOMGGGGGGGGGGGGGGG 602 FOLLOWERS!!!!!!!!!!!!!!!! TYSM!!!!!!!!!!!!!!!!! β€οΈπŸ§‘πŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’œ

γΈγ‚ˆγ‚ˆγ‚ˆγ‚ˆ!!!Heyoooo!!!(shitpos...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
140
0
21
γŸγ‚γ”γ¨ と と と sHiTpOsTtTt

*AHEM!!!!!!!!!!**Tries not...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
136
0
38
JJASJAJSJAJAJSAJJSJAJSJASA xD Idk what I'm doin'--- SaNs hErE yA gO uWu

Random sketchbook reveal l...
gachauwu Commaful Star
2 years ago
133
0
28
Oof mah sketchbook for y'all againnnn--- Hope y'all like this trash tho xD Boi I jus have to say, the front and last pic is meh love xD

Ey bruhhhh
gachauwu Commaful Star
2 years ago
133
0
20
xDDD pLz AnSwEr In ThA cOmMeNtS jKJkjskAJksjAKsjAK I FREAKING LOVED BAKUGO IN SECONDS AKSHDKAHDJAHSJA

DUDE!!!!!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
134
0
19
:0 Perfect wiringgggg

Heya everyone!
gachauwu Commaful Star
2 years ago
128
0
22
Another random (rushed) artwork for you bruskys while I'm still creating @thegreatpaps 's oc!!!! Hope y'all like it~~~

YAAAAAASSSSSSS
gachauwu Commaful Star
2 years ago
119
0
12
GOLD COMMMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

XD wat da fwigg
gachauwu Commaful Star
2 years ago
117
0
17
Lol wat da fwigg meh life where yu